U60 مادر 3 فرزند است ، یک پزشک متولد ویتنام به یک دختر 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استنشاق کند - عکس 1.

کاهش وزن ، حفظ فرم بدن مختص هر شخص نیست ، اما رسیدن به هدف داشتن اندامی زیبا با مقادیر کم چربی زیر پوستی فقط بهانه نیست. زنان گاهی اوقات برای دشوارتر کردن روند حفظ تناسب اندام به تشویق یا نیاز به اسرار بزرگ افراد موفق نیاز دارند. صرف نظر از گروه سنی ، یک بار عزم و تلاش شما را داشته باشید ، می توانید این کار را انجام دهید.

U60 مادر 3 فرزند است ، یک پزشک متولد ویتنام به دختری 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استشمام کند - عکس 2.

پزشک متولد ویتنام به نام ترن ژاکلین نگوک دیم (در حال حاضر در کالیفرنیای آمریکا زندگی می کند) پزشک و مادر این سه فرزند است. پیراهن بدن “تحسین.

U60 مادر 3 فرزند است ، یک پزشک متولد ویتنام به دختری 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استنشاق کند - عکس 3.

پیری می تواند پوست صورت را کمی لمس کند ، بدن ژاکلین تران را لمس نکند.

U60 مادر 3 فرزند است ، پزشک متولد ویتنام به دختری 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استشمام کند - عکس 4.

پست های انگیزشی وی در انجمن های زیبایی همیشه مورد توجه عموم قرار می گیرد.

فرم U30 دشوار است ، چه رسد به پنجاه سالگی. بیایید گوش کنیم و ببینیم ، لیدی ژاکلین ترن توصیه ای برای تمرین و همچنین غذا خوردن برای من آماده کرده است.

به گفته گروه زیبایی ، او قبلاً بدنی نامتعادل داشت ، اما کم کم گاز را با بدن زیبا و فعلی اش از بین برد. آیا خودتان می توانید در مورد هر یک از این فرایندها سهیم باشید؟

انگیزه او برای کاهش وزن با یک حادثه سلامتی آغاز شد. قبلاً او به مقدار غذایی که هر روز می خورد علاقه ای نداشت. هر وقت او به مهمانی می رود ، آزادانه غذا می خورد ، بدون محدودیت. وی در دوران بارداری دیابت داشت. در غیر این صورت ، سلامتی شما بسیار ضعیف خواهد بود و مجبور به مصرف دارو هستید. بنابراین ، او مجبور شد برای تمرین و رژیم بدون تلاش 3 ساله سخت کار کند. حدود 6 سال پیش او 64 کیلوگرم وزن داشت ، 3-4 سال پیش او فقط 61 کیلوگرم وزن داشت. در حال حاضر 49 کیلوگرم و 1 متر 64 ارتفاع است ، و دارای ابعاد سه دایره 90-62-90 سانتی متر است.

U60 مادر 3 فرزند است ، یک پزشک متولد ویتنام به دختری 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استنشاق کند - عکس 5.

تغییر برای هر سال مادر 3 فرزند.

وقتی به میانسالی می رسید ، چه تغییراتی در بدن شما مشاهده می شود؟ فرایند آموزش چه تفاوتی با زمان بهار دارد؟

بدن زن از بدو تولد تغییر کرده است ، چه رسد به اینکه در میانسالی یا پنجاه سالگی. مادران دیگر غالباً دلیل کار در خانه و کارهای شرکتی را می پذیرند ، بنابراین وقت تمرین ، حفظ سلامتی و تناسب اندام خود را ندارند. هرچه سن شما بالاتر می رود ، جمع شدن چربی آسان تر است زیرا متابولیسم شما کند می شود. بعد از زایمان ، عضلات شکم کم و بیش کشیده شده بودند ، بنابراین او رژیم گرفت و ابتدا کاردیو را برای کاهش وزن شروع کرد ، سپس روی وزنه های بیشتری کار کرد تا عضلات بیشتری به دست آورد ، که این صدمه زدن را دشوار می کند.

زندگی در غرب ، چگونه غذا می خورید و می نوشید؟ می توانید مختصراً در مورد ترکیب یک روزه کار و تحصیل خود بگویید؟

در طی اپیدمی کوید -19 در ماه مارس ، وی برای افزایش مقاومت بدن بیشتر تمرین کرد. اگرچه او بسیار به کار مشغول است ، اما همیشه موفق می شود حداقل هر ساعت حداقل یک ساعت تمرین کند. با این حال ، امروزه ، او از غذا خوردن به موقع و با رژیم مطلع است. او برای داشتن انرژی و انعطاف پذیری در بدن خود ، بیشتر روی خوردن میوه ها ، سبزیجات و ماهی ، محدود کردن کربوهیدرات ها و زیاد نخوردن چربی تمرکز دارد. او بعد از تمرین پروتئین (سبزیجات) بیشتری مصرف کرد.

U60 مادر 3 فرزند است ، یک پزشک متولد ویتنام به دختری 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استشمام کند - عکس 6.

خانم ژاکلین تران گفت: “او هر روز به طور متوسط ​​حدود 1500 کالری بارگیری می کند. برای کنترل این غذا ، غذاهای اسموتی میوه ای و پروتئین های پروتئینی مانند این توصیه او است.”

این برنامه 5-6 جلسه در هفته تمرین را پشتیبانی می کند ، هر جلسه یک تمرین وزنه ای برای افزایش عضله و همراه با تمرینات قلبی یا بدن (HIIT) است که در پایان جلسه حدود 20 دقیقه طول می کشد. تنها در روز یکشنبه ، او اغلب با دوستان خود در فعالیت های خارج از منزل شرکت می کند ، حدود 30-40 کیلومتر با سرعت 16-19 کیلومتر در ساعت دوچرخه سواری می کند. این جلسات آموزشی به وی کمک کرد ویتامین D را جذب کرده و هوای تازه دریا را تنفس کند.

U60 مادر 3 فرزند است ، یک پزشک متولد ویتنام به یک دختر 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استنشاق کند - عکس 7.

اگرچه کار یک پزشک بسیار شلوغ است ، اما این دلیل نمی شود که عمل خانم 53 ساله را ترک کند.

U60 مادر 3 فرزند است ، یک پزشک متولد ویتنام به یک دختر 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استنشاق کند - عکس 8.

عضله شکم شماره 11 “بالا به بالا”. ران های خانم نیز بسیار شسته و رفته است ، عضلات اشک سفید بسیار قوی به نظر می رسند.

U60 مادر 3 فرزند است ، یک پزشک متولد ویتنام به یک دختر 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استنشاق کند - عکس 9.

دوچرخه سواری روش طبیعی وی در جذب ویتامین D است.

برنامه آموزش هفتگی او معمولاً به شرح زیر است:

جلسه 1: پاها ، باسن

جلسه 2: پشت ، اسلحه

جلسه 3: شکم ، کمر

جلسه 4: سینه ، شانه ها

جلسه 5: پاها ، باسن

جلسه ششم: شکم ، کمر

جلسه 7: دوچرخه سواری در حدود 30-40 کیلومتر

در هر جلسه تناسب اندام 1 مجموعه HIIT تمرین کنید.

آیا در روند خوردن این غذا دلسرد شده اید و می خواهید دست از تلاش بردارید؟ راه غلبه بر این استرس چیست؟

آره. از نظر وی ، تغذیه 80-70٪ را نشان می دهد ، در حالی که ورزش بیانگر 20-30٪ موفقیت او در داشتن اندامی مطبوع است. وی علاوه بر مراقبت از سه فرزندش ، بسیار به کار پزشک مشغول است. چندین روز فشار خون بالا وجود دارد که وی 40-50 بیمار را معاینه می کند و فقط می خواهد به رختخواب برود. انگیزه غلبه بر استرس داشتن سلامتی است: جوان ، زیبا طبیعی خواهد بود!

U60 مادر 3 فرزند است ، یک پزشک متولد ویتنام به یک دختر 20 ساله اجازه می دهد دود را با بدن نورد استنشاق کند - عکس 10.

منحنی طبیعی نیست ، اما باید مشکلات پزشک را پشت سر بگذارد.

راستش را بخواهید ، در این سن کاهش وزن به دلیل کمبود کلاژن ، الاستین و هورمون ها بسیار دشوار است ، آیا از قرص های کاهش وزن یا روش های زیبایی استفاده می کنید؟

زنان بالای 50 سال بلافاصله با کمبود هورمونی روبرو می شوند که به راحتی در مفاصل دردناک است. او قرص های رژیمی مصرف نمی کند ، بلکه فقط مکمل هایی با کلسیم ، امگا 3 ، مولتی ویتامین ها ، کلاژن ، بیوتین (یک قرص) مصرف می کند و به طور متوسط ​​2 لیتر آب در روز می نوشد. گاهی اوقات برای شرکت در یک مهمانی شاد با خانواده ، دوستان ، غذا خوردن بیش از حد ، او فعالانه فشار می دهد. او آرایش زیادی ندارد ، اما مراقبت روزانه از پوست را تمرکز می کند. علاوه بر ضد آفتاب و مراقبت از پوست ، از دو تا سه نوع مراقبت از پوست به طور همزمان استفاده می شود.



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *