[ad_1]

پل تانگ لانگ در ماه مه 1985 به بهره برداری رسید و در سال های 2009 و 2013 مورد بازسازی اساسی قرار گرفت. هفت سال بعد ، سطح پل طانگ طولانی به شدت خراب می شود و امنیت افرادی که روی این پل سفر می کنند را تهدید می کند.

Thang Long Bridge آماده است تا از 01.07.2021 کار خود را از سر بگیرد - تصویر 2.

نمای نزدیک از پل Tang Long اساساً کامل است.

پروژه تعمیر پل در 30 ژوئیه سال 2020 با هزینه 270 میلیارد VND برای اطمینان از اینکه عرشه پل ظرفیت تحمل بار را افزایش می دهد ، خطر تغییر شکل را کاهش می دهد ، لرزش را کاهش می دهد ، جایگزین اتصالات انبساط آسیب دیده ، حوادث برای مردم در جنبش.

از تاریخ 28 ژوئیه ، حرکت کلیه وسایل نقلیه موتوری بر روی عرشه پل در طبقه دوم پل Tang Long ممنوع است ، طبقه اول عرشه پل قطارها است و وسایل نقلیه ابتدایی به کار خود ادامه می دهند. تاکنون ، پروژه بازسازی پل طانگ لانگ وارد مراحل پایانی مراحل بازرسی شده است و آماده است تا به امید کاهش فشار بر ترافیک پل نهات تان با کمک به ترافیک ، عملیات را از سر بگیرد. جاده کمربندی 3 Mai Dich – South Thang Long در سال 2020 افتتاح شد.

Thang Long Bridge آماده است تا از تاریخ 1 ژوئیه 2021 فعالیت خود را از سر بگیرد - عکس 3.

سیستم نورپردازی و نرده مدرن نیز برای همگام سازی با Ring Road 3 که اخیراً احداث شده است و اخیراً افتتاح شده است.

پس از نزدیک به 5 ماه از ساخت ، پروژه بازسازی پل Thang Long ، اولین پل ویتنامی با استفاده از فن آوری جوش لنگر پلاسما و بتن UHPC ، با پیشرفت سریع ، بدون شرایط تیمی ، با موفقیت به اتمام رسیده است. سرمایه ، حتی بالاتر از برنامه. مهندسان و کارگران جوشکاری نزدیک به 1.5 میلیون میخ لنگر را به پایان رسانده اند ، تمام 775 تن آرماتور را تعویض و تعمیر کرده اند ، از بین بردن کامل ، نصب اتصالات انبساط آسیب دیده ، ریختن بتن UHPC ، چسب و فرش بتن پلیمری.

قبل از بهره برداری از پل طانگ لانگ ، سیستم نرده نیز برای اطمینان از زیبایی دوباره رنگ آمیزی شد و همزمان با Ring Road III ، بزرگراه قسمت اصلی پل بلند لانگ ، کار می کرد. تکمیل شده

پل طولانی تانگ از 7 ژانویه 2021 دوباره آماده بهره برداری است - عکس 4.

کل مسیر پل Tang Long برای راه اندازی آزمایشی 7 ژانویه آماده است.

صبح روز 4 ژانویه 2021 ، وزارت حمل و نقل زمانی که پل Tang Long به بهره برداری رسید در صبح 7 ژانویه 2021 رسماً تعطیل شد. وسایل نقلیه با حداکثر سرعت 80 کیلومتر در ساعت روی پل در حال حرکت هستند. بنابراین وی گفت که این تکنیک های جدید و مدرن به پل طولانی مارگاز کمک می کند تا دوام بهتری نسبت به دو مرحله قبلی بازسازی داشته باشد. عرشه پل Thang Long انتظار می رود که عمر مفید خود را تا 30 سال افزایش دهد. فرش بتونی آسفالته به ضخامت 4 سانتی متر روی سطح پل می تواند از 5 تا 10 سال دوام داشته باشد.

اداره راههای ویتنام همچنین قصد دارد با هماهنگی با شهر هانوی برای اجرای یک طرح توازن بار در منطقه پل طولانی لانگ برای کنترل بار خودرو برای اطمینان از متراکم بودن و سنگین بودن ساختار پل طولانی لانگ ، افرادی که به سرعت در حال تخریب و به خطر افتادن در پل هستند.

هیو هوانگ

روزنامه خانوادگی و اجتماعی با آخرین اخبار روز به روز می شود



[ad_2]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *