[ad_1]

کار کردن کاهش وزن در زمستان تحت تأثیر عوامل زیادی مانند عادات ورزشی ، میزان قرار گرفتن در معرض آفتاب ، رژیم غذایی سالم یا نه ، … اگر تضمین نشود ، همه این عوامل “به یکدیگر می پیوندند” سرعت متابولیسم را کاهش می دهد. و .. از دست دادن وزن زمستان شما جلوگیری می شود ، که باعث می شود وزن خود را حفظ کنید.

بسیاری از افراد حتی وزن خود را در زمستان افزایش می دهند. از طریق مطالعات انجام شده بر روی افزایش وزن در زمستان و عادت های بد نشان می دهد که متوسط ​​وزن بیش از حد ، فصل سرما به راحتی 4 تا 4/5 کیلوگرم وزن اضافه می کند ، حتی اگر آنها به خوبی از پس وزن خود بر نیایند حتی بیشتر.

5 اصل که به کاهش وزن در زمستان کمک می کند اگر نمی خواهید چربی اضافی بگیرید - عکس 1.

بسیاری از افراد به احتمال زیاد در زمستان چاق می شوند ، به ویژه افرادی که دارای اضافه وزن هستند (تصویر: اینترنت)

مهم است که با توجه به تغییر هوا ، برنامه کاهش وزن خود را در زمستان تغییر دهید. تغییرات مثبت در عادات روزانه و همچنین رژیم غذایی. در اینجا 5 اصل مهم برای کاهش وزن موثر در زمستان ذکر شده است:

1. آب گرم بنوشید

وقتی صحبت از این است که برای سالم ماندن یا لاغر شدن چه کاری باید انجام شود ، غالباً مقدار آبی که همه باید هر روز بنوشند نادیده گرفته می شود. به طور خاص ، این مشکل عواقب جدی تری برای رنگ زمستانی دارد. به ویژه ، خوردن غذاهای مایع کمتر نیز می تواند منجر به کم آبی بدن شود. از آنجا گرسنگی شما نیز سریعتر افزایش می یابد.

5 اصولی که به کاهش وزن در زمستان کمک می کند اگر چربی اضافی نمی خواهید - عکس 2.

نوشیدن آب گرم همچنین تأثیرات زیادی بر سلامتی و به طور خاص بر سیستم هضم دارد (عکس: اینترنت)

در این زمان ، این روند به جای مصرف چربی برای کاهش وزن ، کند می شود.

نکته: درصورتی که نوشیدن آب برای شما دشوارتر از فصول دیگر است ، در زمستان به آب گرم بروید.

نوشیدن آب گرم همچنین تأثیرات زیادی بر سلامتی و به طور خاص سیستم گوارش دارد. به عنوان مثال ، با تجزیه چربی ذخیره شده و حفظ دمای بدن سالم گردش خون را تحریک می کند. همچنین می توانید کمی زنجبیل ، برگ نعناع به آب گرم اضافه کنید تا اثر آنها بیشتر شود.

2. فعالیت های تناسب اندام داخل سالن را امتحان کنید

در زمستان چیزی بهتر از پتو غلیظ و قهوه گرم صبحگاهی وجود ندارد. با این حال ، ممکن است هنگام تمرین در فصل سرما چند تمرین صبحگاهی را از دست داده باشید.

5 اصولی که به شما کمک می کند در صورت عدم چربی اضافی در زمستان به طور موثر لاغر شوید - عکس 3.

برای مدیریت بهتر وزن در زمستان فعال باشید (تصویر: Money Crashers)

تنبلی یکی از رایج ترین دلایل جلوگیری از کاهش وزن در زمستان است. آیا دمای سرد بیرون مانع آموزش شما می شود؟ بنابراین ، فعالیت های داخل خانه را امتحان کنید تا بدن خود را به حرکت درآورد.

3. میزان شیرینی و کربوهیدرات موجود در بدن را مدیریت کنید

زمستان در میان غذاهای سرشار از قند ، شیرین و سخت قابل چشم پوشی است. علاوه بر این ، به دلیل سطح کم ویتامین D و هورمون سروتونین (هورمون انتقال دهنده عصبی) ، ما تمایل به مصرف کربوهیدرات بیشتری در زمستان داریم. به همین دلیل است که ما معمولاً به جای پخت و پز و تنظیم مقدار کربوهیدرات ها ، غرامت را با غذاهای فرآوری شده ، فست فود یا بیرون از خانه برای خوردن غذا جبران می کنیم.

5 اصل که به کاهش وزن در زمستان کمک می کند اگر چربی اضافی نمی خواهید - عکس 4.

زمستان در میان غذاهایی با محتوای قند بالا ، شیرین و سخت قابل چشم پوشی محبوب است (تصویر: اینترنت)

همه اینها به طور قابل توجهی بر کاهش وزن در زمستان تأثیر می گذارد و باعث می شود مسیر شما منحرف شود. بنابراین ، غذاهای غنی از ویتامین D و سروتونین را در رژیم روزانه خود بگنجانید.

غذاهای غنی از ویتامین D و نحوه استفاده از آن همه موارد منطبق در این مقاله ذکر شده است. به طور کلی ، غذاهای غنی از ویتامین D و سروتونین در کره ، شیر ، ماهی آزاد ، قارچ ، تخم مرغ و آجیل های سالم یا کربوهیدرات های حاصل از سیب زمینی شیرین ، گل کلم ، کلم ریز ، … یافت می شوند.

4. اگر می خواهید به طور موثری در زمستان لاغر شوید ، وقت خود را در فضای باز سپری کنید

آرام و مالیخولیای زمستان می تواند بر خلق و خوی شما و همچنین عادات غذایی تأثیر بگذارد. وقتی احساس خستگی کنیم ، به سرعت غذاهای راحت پیدا خواهید کرد. اما بیشتر این غذاها غالباً ناسالم و سرشار از چربی هستند.

5 اصولی که به شما کمک می کند در زمستان اگر نمی خواهید چربی اضافی دریافت کنید ، به طور مثر لاغر شوید - عکس 5.

برای بهبود روحیه خود نفس بکشید و آرام باشید (تصویر: یهودیت ساده)

بنابراین ، برای غلبه بر این مشکل ، وقت خود را در فضای باز و فعالیتهایی بگذرانید که باعث می شود روحیه شما بهتر و شادتر شود.

برخی از غذاهایی که برای بهبود روحیه شما نیز مفید هستند ، مانند جو دوسر ، میوه های خشک و شکلات تلخ ، همچنین می توانید در نظر بگیرید.

5. وعده های غذایی کم بخورید

به جای اینکه سه وعده اصلی بخورید ، زیاد غذا بخورید و در میانه ساعت گرسنه باشید ، می توانید وعده های غذایی خیلی کمی بخورید تا بیشتر سیر بمانید و همچنین مقدار غذای ناخواسته را می توانید بخورید و باعث افزایش وزن می شود

همچنین سعی کنید وعده های غذایی را از دست ندهید و برای کاهش وزن غذاهای هوشمند انتخاب کنید.

مطابق با زنان ویتنامی



[ad_2]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *