[ad_1]

به همین دلیل مهم است که یاد بگیرید چگونه با این احساسات منفی خودتان کنار بیایید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در دستیابی به این آرزو ، برای کنترل صحیح احساسات ، افکار و اعمال عاشقانه آورده شده است.

چگونه در عشق بر حسادت غلبه کنیم؟  - تصویر 1

از 1 تا 10 بشمارید

سرگرم کننده نیست وقتی مجبور شوید معشوق خود را با ارسال محتوای شیرین و شیرین به شخص دیگری ارسال کنید ، مطمئناً بسیار ناراحت خواهید شد. اما نگاه دقیق تر ، تنش ارزش آن را دارد یا نه؟

هر بار که احساس می کنید حسادت شروع به “ظهور” می کند ، شما را عصبانی می کند ، چشم هایتان را می بندید ، نفس عمیق می کشید و از یک تا ده می شمارید. بعد از ده ثانیه از خود بپرسید که آیا این واقعاً شما را آزار می دهد و کل روز آینده را خراب می کند.

اگر می خواهید این را برای بحث مطرح کنید ، آن را ماهرانه ذکر کنید. به جای مشاجره با معشوق خود ، با احتیاط از این مسئله بپرسید: “من / وقتی احساس ناراحتی می کنم …”

به شهود خود ایمان داشته باشید

توصیه در اینجا به افرادی است که با حسادت بیجا روبرو می شوند ، نه به دلایل واضحی که فریب فرد را ثابت می کنند (به عنوان مثال لاس زدن باز ، روابط). مخفیانه یا به شما دروغ می گویند).

از کجا بفهمم درست هستند یا نه؟ یکی از آنها این است: به شهود خود اعتماد کنید.

قطعاً خواهید دید که در روابط شما چه اشتباهی رخ می دهد ، به آنها اعتماد خواهید کرد و هوشمندانه رفتار خواهید کرد. در مورد احساسات خود با آرامش و احترام با دیگران صحبت کنید تا با هم بر انتهای مسئله غلبه کنید.

سعی کنید اعتماد سازی کنید

اعتماد رمز موفقیت مهم است. غلبه بر حسادت مستلزم ایجاد اعتماد به نفس برای شخص مقابل است. برای این کار باید صادق باشید ، در قبال اعمال خود مسئول باشید ، احساسات خود را مستقیماً ابراز کنید و خود را در موقعیت آزار آنها قرار ندهید.

خودت را بیشتر دوست بدار

حسادت اغلب از مشکلات با اعتماد به نفس شخصی ناشی می شود. شما ممکن است احساس نادرستی نسبت به احساسات فرد داشته باشید ، یا ممکن است باعث شود شما در گذشته اعتماد به نفس خود را از دست داده و باعث ناراحتی شما شود.

در هر صورت ، یک رابطه موفق مبتنی بر عشق به خود است. این به شما کمک می کند تا بر افکار و اعمال غیر ضروری غیرضروری غلبه کنید. وقتی احساس می کنید لیاقت بیش از آن را دارید ، دیگر فکر نمی کنید که کارهای کوچک شخص مقابل شایسته چنین کاری باشد.

احساسات خود را به شریک زندگی خود ابراز کنید

استاندارد هایی که شما و همسرتان برای یک رابطه تعیین کرده اید کاملاً متفاوت است. بنابراین ، برقراری ارتباط و اشتراک افکار با یکدیگر برای حفظ یک رابطه پایدار ضروری است.

ابراز احساسات خوب غلبه بر حسادت را آسان می کند. سپس خواهید فهمید که اعمال و کلماتی که به شخص مقابل آسیب می رساند چیست و می توانید از ذکر آنها خودداری کنید.

انتظارات خود را در رابطه تغییر دهید

یکی از راههای مقابله با احساس حسادت ، تعدیل انتظارات شما از رابطه است. سعی کنید از قوانین سختگیرانه ای دست بکشید که باعث می شود هر دو در رابطه جایی نداشته باشید و احساس راحتی نکنید. اگر فرد مقابل نسبت به شخص سوم رفتار نادرستی ندارد ، زیاد نگران نباشید و خسته شوید. برعکس ، هنگامی که شریک زندگی شما انتظارات خود را کاهش می دهد ، شما همچنین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. هیچ کس نباید کنار افرادی باشد که باید ناراحت شوند.

ابراز مهارت حسادت

مهم است که به یاد داشته باشید که وقتی حسرت به تصویر کشیده می شود ، حسادت هرگز بد نیست. این حتی به شخص مقابل نشان می دهد که شما از این رابطه قدردانی می کنید و باعث می شود تا مسائل حل نشده حل و فصل شوند. اگر احساسات خود را کنترل نکنید و مشاجره نکنید و شریک زندگی خود را سرزنش کنید ، اتفاق خوبی نمی افتد. با این حال ، اگر صادقانه و صادقانه نگرانی های خود را با آنها در میان بگذارید ، شما و شخص مهم دیگر می توانید از این حسادت برای شناخت بهتر یکدیگر و ایجاد احساسات قویتر استفاده کنید.

به گفته دن سه



[ad_2]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *