ریشه لوتوس شیرین ، تازه ، ترد است و بسته به ذائقه هر فرد به صورت خام یا پخته مصرف می شود. هرچه بپزید ، ریشه نیلوفر آبی تأثیرات زیادی بر مصرف کننده دارد. در حال حاضر ، لازم نیست فصل مناسب برای یافتن و خرید ریشه نیلوفر آبی باشد.

برای تهیه صبحانه ریشه نیلوفر آبی ، باید مواد زیر را تهیه کنید:

1 ریشه نیلوفر آبی

فلفل قرمز

فلفل

کنجد سفید

سول

Scalion (اختیاری)

روغن زیتون

طرز تهیه صبحانه ریشه نیلوفر آبی

ابتدا شسته ، ریشه نیلوفر را پوست بگیرید و سپس آن را به برش های نازک برش دهید.

چه کسی می گوید خوردن تنقلات خوب نیست زیرا شما این بهترین صبحانه را نمی دانید!  - تصویر 2

یک کاسه آب سرد آماده کنید.

1 قابلمه آب را بجوشانید ، ریشه نیلوفر آبی را در ظرف قرار دهید ، سپس بلافاصله ریشه نیلوفر آبی را در آب سرد غوطه ور کنید تا از ترد بودن ریشه نیلوفر آبی اطمینان حاصل کنید. سپس سبد را بردارید تا کاملاً تخلیه شود.

چه کسی می گوید خوردن تنقلات خوب نیست زیرا شما این بهترین صبحانه را نمی دانید!  تصویر 3

پیازهای نیلوفر آبی را روی یک سینی فر که روی آن کاغذ مخصوص پخت انداخته اید مرتب کرده و با یک برس نرم لایه نازکی از روغن را روی ریشه نیلوفر آبی پهن کنید.

چه کسی می گوید خوردن تنقلات خوب نیست زیرا شما این بهترین صبحانه را نمی دانید!  - تصویر 4

روی ریشه نیلوفر آبی را با پودر چیلی ، فلفل سیاه ، کمی نمک ، کنجد سفید بپاشید.

چه کسی می گوید خوردن تنقلات خوب نیست زیرا شما این بهترین صبحانه را نمی دانید!  تصویر 5

فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد روشن کنید ، حالت گریل 2 آتشین را روشن کنید ، ریشه های نیلوفر آبی را به مدت 25 دقیقه در نوار وسط فر بپزید. در نیمه وقت حتما ریشه نیلوفر را برداشته و آنرا بچرخانید تا ریشه های نیلوفر آبی به طور یکنواخت طلایی شود.

چه کسی می گوید خوردن تنقلات خوب نیست زیرا شما این بهترین صبحانه را نمی دانید!  تصویر 6

وقتی ریشه نیلوفر آبی ترد شد ، آن را بیرون بیاورید ، اگر می خواهید کمی پیاز سبز بپاشید و لذت ببرید. می توانید آن را بگذارید تا خنک شود و آن را درون یک ظرف دربسته دربسته بگذارید!

چه کسی می گوید خوردن تنقلات خوب نیست زیرا شما این بهترین صبحانه را نمی دانید!  تصویر 7

ریشه لوتوس حاوی مواد معدنی زیادی مانند منگنز ، آهن ، مس ، روی است … این به حمایت از توسعه و فعالیت آنزیم ها و خون سازی کمک می کند.

ویتامین C همچنین توانایی تحریک سیستم ایمنی بدن را دارد. طبق برخی مطالعات ، ریشه نیلوفر آبی تا 73٪ ویتامین C دارد و برای بدن ضروری است. شناخته شده است که ویتامین C هر روز نیازهای اساسی بدن شما را برآورده می کند. همچنین به حفظ دیواره جامد رگ های خونی و زیبایی پوست کمک می کند و از بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی و سرطان جلوگیری می کند.

با تشکر از محتوای ویتامین های گروه B و از همه بهتر ، ویتامین B6 به کاهش استرس و خستگی کمک می کند. زیرا ویتامین B6 به طور مستقیم در سنتز شیمیایی نقش دارد و بر خلق و خوی تأثیر می گذارد. استفاده منظم باعث خواب راحت کاربران خواهد شد.

ریشه لوتوس برای افرادی که رژیم دارند بسیار مناسب است. از آنجا که ریشه نیلوفر آبی حاوی بسیاری از ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر است ، اما کالری بسیار کمی دارد ، به مصرف کنندگان در کاهش اشتها کمک می کند ، همچنین برای تحرک روده مفید است و به هضم و پیشگیری کمک می کند. ضخیم

چه کسی می گوید خوردن تنقلات خوب نیست زیرا شما این بهترین صبحانه را نمی دانید!  تصویر 8

نوش جان!

خبرنگار



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *