کاهش وزن در هنگام خواب: بدون انجام هیچ کاری و هنوز هم می توانید چربی های اضافی را بسوزانید - عکس 1.

دکتر هلن لاول از یک روش منحصر به فرد برای کاهش وزن استفاده می کند. عکس: مجله JLife منچستر

تبادل در یک برنامه کانال 4 (انگلستان) با موضوع چگونه می توان به طور م weightثر لاغر شد؟ (چگونه به خوبی لاغر شویم) ، دکتر هلن لائول ، پزشک عمومی در زمینه پزشکی سبک زندگی و کار در سرویس بهداشت ملی انگلیس (NHS) ، نحوه کمک به زنان در کاهش وزن ، سوزاندن چربی های اضافی را بدون انجام هیچ کاری بیان کرد.

نکته کلیدی در این روش کاهش وزن ، استفاده از مزایای خواب است. دکتر هلن می گوید: “به طور متوسط ​​، هنگام خواب شبانه حدود 300 کالری می سوزانیم.” بر این اساس ، خوابیدن در یک اتاق سرد تنها شرط لازم برای رسیدن به هدف از روند کاهش وزن است.

کاهش وزن در هنگام خواب: بدون هیچ کاری و می توانید چربی های اضافی را بسوزانید - عکس 2.

دکتر هلن لووال همراه با دکتر دیوید عبدالمونیم در این برنامه ارائه شد. عکس: کانال 4

چربی قهوه ای (چربی قهوه ای) – کلید طلایی راه را برای کاهش وزن باز می کند

“از نظر تئوری ، هنگامی که شما در زیر یک درجه حرارت سرد و پایین بدن می خوابید ، بدن نوعی بافت به نام چربی قهوه ای (چربی قهوه ای) را فعال می کند تا کالری اضافی را بسوزاند در حالی که بدن سعی در گرم شدن دارد. “دکتر هلن گفت.

همکار دکتر هلن ، دکتر مایکل سیمونز (انگلیس) ، از دماسنج برای نشان دادن نحوه کار بدن برای سوزاندن چربی های اضافی هنگام خواب در دمای اتاق سرد استفاده کرد. به بیان ساده ، چربی قهوه ای چربی است که باعث لاغر شدن بدن می شود.

دکتر مایکل گفت: “1 گرم چربی قهوه ای می تواند 300 برابر بیشتر از 1 گرم هر بافت دیگر در بدن تولید گرما کند.”

برای کاهش وزن ، تنها چیزی که زنان باید اطمینان حاصل کنند خوابیدن بدن در اتاق با دمای بین 18 تا 19 درجه سانتیگراد است. دکتر مایکل اشاره کرد که یک مطالعه نشان می دهد 18 یا 19 درجه سانتیگراد شرایط کار کافی است چربی قهوه ای

چربی قهوه ای چیست؟

بدن انسان 5 نوع چربی دارد: چربی قهوه ای (چربی قهوه ای) ، چربی سفید (چربی سفید) ، چربی زیر پوستی ، بافت چربی احشایی و چربی شکم.

محققان دریافته اند که افراد لاغر چربی قهوه ای بیشتری نسبت به افراد چاق و چاق دارند. وقتی چربی های قهوه ای تحریک شوند ، می توانند کالری بسوزانند. علاوه بر این ، جامعه پزشکی همچنین در حال مطالعه چربی های قهوه ای به عنوان درمانی برای چاقی با افزایش چربی های قهوه ای یا تحریک چربی های قهوه ای موجود در بدن است.

در همین حال ، انواع دیگر چربی بدن این عملکرد را ندارند.

کاهش وزن در هنگام خواب: بدون هیچ کاری و می توانید چربی های اضافی را بسوزانید - عکس 3.

پروفسور مایکل سیمونز (انگلستان). عکس: کانال 4

خواب برهنه – یک روش موثر برای کاهش وزن

علاوه بر خوابیدن در شرایط سرما ، داشتن خواب بیشتر باعث کاهش سریع وزن می شود. طبق گفته م Nationalسسه ملی بهداشت ایالات متحده ، خوابیدن در شرایط سرما یا سرما فعالیت متابولیکی را افزایش می دهد و برای گرم نگه داشتن بدن چربی قهوه ای بیشتری تولید می کند. و خواب برهنه یکی از روش هایی است که به بدن کمک می کند تا سرد بماند.

برای انجام آزمایش ، دکتر هلن قبل از خواب اتاق خود را خنک می کند و با استفاده از مانیتور دمای بدن دمای بدن خود را کنترل می کند. نتایج نشان داد که فقط در یک شب ، بدن دکتر هلن 75 کالری کاهش یافته است. از آن زمان ، دکتر مایکل گفته است که اگر اتاق را قبل از خواب خنک نگه دارید ، بدن می تواند تا 500 کالری در هفته کاهش دهد.

دکتر هلن تحت تأثیر نتایج گفت: “بسیار خوب است که شما به تمرین سخت یا ورزشی احتیاج ندارید و می توانید در حین خواب کالری بسوزانید. همچنین به نظر می رسد که به کمر من کمک می کند. بنابراین لاغرتر هستید. .پس هنگام خواب کولر را روشن کنید یا پنجره را باز کنید تا دمای اتاق کم شود و روند کاهش وزن را شروع کنید.

مطابق با زنان ویتنامی



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *