[ad_1]

نوعی میوه که می تواند بر دیابت و چربی شکم غلبه کند - عکس 1.

مطالعه ای که در اوایل ماه ژوئن در مجله آمریکایی بالینی غدد درون ریز و متابولیسم منتشر شد ، نشان داد که افرادی که هر روز میوه زیادی می خورند 36٪ کمتر از کسانی که بیشترین میوه را مصرف می کنند ، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را دارند.

این بدان معناست که هرچه میوه شما روی میز بیشتر باشد ، احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 کمتر است.

این مطالعه همچنین نشان داد که آناناس حاوی مقدار زیادی فیبر است که تبدیل کربوهیدرات های غذایی به قند خون را کند می کند. این بدان معناست که غذاهای سرشار از فیبر کمتر به سرعت قند خون را افزایش می دهند.

این امر همچنین دیدگاه قبلی مبنی بر اینکه میوه ها دارای کربوهیدرات زیادی هستند و آناناس به دلیل داشتن مقدار زیادی قند بسیار بد در نظر گرفته می شود ، رد می شود. اگر دیابت دارید ، ممکن است نگران باشید که خوردن آناناس باعث افزایش بیش از حد قند خون شما می شود.

آناناس نه تنها کربوهیدرات است بلکه غذایی مغذی است که فواید بالقوه سلامتی را به همراه دارد.

ثابت شده است که بروملین ، آنزیمی که در میوه ها و ساقه های آناناس یافت می شود ، سلامت قلب را تقویت می کند و دارای خواص ضد دیابت است.

با این حال ، متخصصان همچنین توجه دارند که خوردن میوه های تازه برای قند خون بهتر از میوه های فرآوری شده یا آبدار است.

مطابق با قوانین شهر هوشی مین



[ad_2]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *