گوشت های چرب زیادی بخورید

مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد افرادی که عادت به خوردن گوشت چرب دارند طول عمر بیشتری خواهند داشت ، اما این فقط در صورت تغذیه مناسب با مقدار مناسب حدود 3-4 قطعه در وعده غذایی درست است ، خوردن زیاد منجر به به بسیاری از اثرات برای بدن مضر است.

اگر به طور همزمان گوشت چرب زیادی بخورید ، بدن واقعاً هضم آن مشکل است ، این مسئله باعث سو indهاضمه می شود و در نهایت بدن به طور خود به خود باعث واکنش اسهال می شود تا از شر چربی های اضافی خلاص شود. خوردن بیش از حد گوشت چرب نه تنها باعث سوiهاضمه و اسهال می شود بلکه باعث چاقی یا کلسترول بالا می شود.

عادت به خوردن گوشت زیاد ، اما کمتر خوردن سبزیجات و میوه های سبز

بسیاری از افراد عادت دارند گوشت بیشتری از سبزیجات مصرف کنند. حفظ این عادت غذایی به مدت طولانی منجر به عدم تعادل در تغذیه می شود. در عین حال شما مشکلات گوارشی دارید. کمبود فیبر از سبزیجات بر متابولیسم غذا تأثیر می گذارد. یبوست به راحتی منجر به افزایش خطر سرطان روده بزرگ می شود.

تنبل خوردن سبزیجات همچنین جذب مواد مغذی را برای بدن دشوار می کند و باعث تجمع چربی های اضافی می شود. بنابراین ، برای اطمینان از سلامتی خود ، بهتر است گروه های مختلفی از غذاها را به نسبت مناسب بخورید ، بنابراین باید سبزیجات را نسبت به گوشت اولویت دهید.

شما دوست دارید گوشت سرخ شده بخورید

روش های زیادی برای پخت گوشت وجود دارد ، به عنوان مثال گوشت را می توان سرخ کرد یا بخار پز کرد ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند آن را به صورت عمیق سرخ کنند زیرا طلایی و ترد به نظر می رسد ، اما گوشت فرآوری شده به این روش نه تنها بد نیست بلکه رژیم غذایی را نیز از بین می برد. .

در حقیقت ، وقتی روغن در دمای بالا گرم می شود ، آکرولین تولید می شود که برای سلامتی مضر است. اگر به مدت طولانی جذب شود ، می تواند چشم ها ، بینی ، دستگاه تنفسی را تحت تأثیر قرار داده و مخاط معده را به شدت تحریک کند و منجر به سرطان پروستات شود.

در همان زمان ، ترکیب چربی موجود در غذاهای سرخ شده اثرات منفی بر عملکرد انسولین ایجاد می کند ، باعث عدم تعادل در سطح قند در بدن می شود و به راحتی منجر به دیابت می شود. بنابراین ، گوشت باید جوشانده یا بخارپز شود تا این اثرات کاهش یابد.

غذا حاوی مقدار زیادی قند است

شیرینی جات و نوشیدنی های سرشار از شکر برای سلامتی مفید نیستند. روند مصرف و حل قند علاوه بر افزایش وزن ، فشار زیادی به سلول ها وارد می کند ، سطح پیری سلول را افزایش می دهد ، باعث پیری زودرس پوست می شود و از انعطاف پذیری بدن زن می کاهد ، بدن را ضعیف می کند.

غذاهای شور ، غذاهای شور

غذاهای نمکی مانند تخم مرغ نمک ، ماهی شور … یا غذاهای مارینت مانند ترشی ، بادمجان های نمکی طعم های جذابی دارند و مورد علاقه بسیاری از افراد هستند. با این حال ، آنها هیچ فواید سلامتی ندارند.

پس از نمک زدن ، ساختار تغذیه ای غذا تغییر می کند ، تجمع نیتریت ها را افزایش می دهد ، که منجر به آسیب احتمالی معده می شود. نیتریت ماده ای است که توسط WHO در لیست بهترین مواد سرطان زا طبقه بندی شده است.

علاوه بر این ، محتوای نمک این مواد غذایی بسیار زیاد است. هنگامی که آنها وارد بدن می شوند ، باعث تورم ، احتباس آب می شوند که باعث افزایش وزن ، چاقی و سریعتر پیر شدن می شود.

قاتلی که طول عمر شما را از بین می برد ، عادات غذایی روزانه شماست - عکس 1.

الکل

کبد سالم برای داشتن پوستی سالم. به گفته دکتر استاد ، “وقتی کبد به درستی کار کند ، سمومی که می توانند به پوست آسیب برسانند به طور طبیعی از بدن آزاد می شوند. اما اگر سموم در کبد جمع شوند و به درستی برطرف نشوند ، پوست می تواند برخی از مشکلات مانند آکنه ، زردی و چین و چروک را تجربه کند. نوشیدن الکل همچنین می تواند باعث بروز روزاسه شود.

علاوه بر این ، الکل از دست دادن آب بدن و خواب را مختل می کند ، که نشان داده شده است برای تسریع در پیری از طریق مطالعه ای توسط دانشگاه Case Western Reverse. به گفته دکتر استاد ، “کمبود خواب باعث چروک شدن پوست شما می شود ، رنگدانه های پوست ناهموار است و پوست را از خاصیت ارتجاعی کمتری برخوردار می کند.”

گوشت های فرآوری شده بیشتر بخورید

گوشت های فرآوری شده مانند سوسیس ، کالباس ، ژامبون ، بیکن ، … از محبوبیت بالایی برخوردار هستند زیرا نه تنها خوشمزه ، راحت خورده می شوند بلکه سریع و راحت نیز هستند. با این وجود ، نمک و مواد نگهدارنده گوشت های فرآوری شده بسیار زیاد است. غذاهای سرشار از نمک باعث افزایش فشار کلیه ها شده و جذب سایر مواد مغذی را دشوار می کند. به خصوص غذاهایی مانند بیکن حاوی نیتروزامین هستند. استفاده طولانی مدت از نیتروزامین خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد. علاوه بر این ، مواد نگهدارنده می تواند باعث آسیب رساندن به افراد مسن ، کودکان خردسال و افرادی که از قبل بیمار هستند شود.

علاوه بر این ، گوشت کنسرو شده به طور بالقوه در معرض خطر سمیت آلومینیوم است. بیشتر غذاها در شیشه های آلومینیوم بسته بندی می شوند و سپس برای اطمینان از طراوت تهیه می شوند. اما آلومینیوم در طی فرآیند به راحتی در غذا حل می شود.

برخی ممکن است بگویند که پوشش پلاستیکی داخل از حل شدن آلومینیوم جلوگیری می کند. اما عکس این درست است ، زیرا به آزاد سازی رادیکال های فلزی در هنگام گرم کردن و بسته بندی کمک می کند.

عادت به خوردن گوشت بو داده

اگر دوست دارید کباب بخورید ، تسلیت می گویم. این یک غذای سالم نیست که شما باید مرتباً بخورید. گوشت کبابی اغلب با ادویه های مختلف چاشنی می شود. هنگام پخت در دمای بالا به راحتی می سوزند. گوشت سوخته باعث ایجاد ترکیبات سمی می شود. خوردن منظم گوشت سوخته باعث جمع شدن این مواد در بدن و ایجاد بیماری می شود.

قاتلی که طول عمر شما را از بین می برد عادات غذایی روزانه شماست - عکس 2.

بهتر است کباب های خود را محدود کنید و با پخت و پز سالم جای آنها را بگیرید.

محصول لبنی

امی شاپیرو ، متخصص تغذیه آمریکایی توضیح می دهد که برخی از افراد هنگام استفاده از شیر می توانند سریعتر پیر شوند. زیرا یکی از حساس ترین غذاها برای بزرگسالان است. به ویژه ، شیر می تواند برخی از حساسیت های پوستی مانند پسوریازیس ، قرمزی ، پوسته پوسته شدن پوست ، …

ذرت بو داده

این صبحانه پرطرفدار سرشار از نمک و چربی است ، خصوصاً وقتی کره را منفجر می کنید. این مواد کاملاً برای پوست شما مفید نیستند.

غذای شور

ممکن است هنگام پخت و پز از نمک استفاده نکنید ، اما این امر کم بودن میزان نمک را تضمین نمی کند. به گفته دکتر رانلا هیرش ، رئیس سابق انجمن زیبایی پوست و جراحی زیبایی آمریکا ، “بسیاری از غذاهای کنسرو شده با نمک حفظ می شوند ، که باعث می شود آب ذخیره کنید و به نظر برسید.” متورم “. هنگامی که باید بلافاصله به فرم برسید ، با مرطوب کننده کافئین (که به عنوان خاصیت کاهش تورم هنگام استفاده بر روی پوست شناخته می شود) با هیدراتاسیون مبارزه کنید.

غذاهای ادویه دار

غذاهای پرادویه به راحتی منجر به روزاسه می شوند ، اما در دوران یائسگی نیز می توانند مضر باشند. به گفته دکتر استاد ، “ما معتقدیم که وقتی غذای تند می خوریم ، رگ های خونی زیر پوست فعال می شوند.” از آنجا که برخی از غذاهای پرادویه رگ های خونی را گشاد می کنند ، در این مدت زنان یائسه ممکن است پوست خود را مات و جوان تر ببینند. نگران خوردن کاری ادویه ای مورد علاقه خود نباشید ، اما اگر آن را زیاد بخورید ، ممکن است دچار رگ ، تورم و یا قرمزی دائمی شوید. در صورت امکان غذاهای پرادویه بخورید.

قاتلی که طول عمر شما را از بین می برد عادات غذایی روزانه شماست - عکس 3.

محدود کردن عادات غذایی زیر می تواند طول عمر را کاهش دهد

خیلی سریع بخورید ، کمتر بجوید

آسیب: بار دستگاه گوارش را افزایش می دهد و به راحتی منجر به چاقی می شود. سریع غذا خوردن باعث جویدن صحیح غذا ، عدم جذب اولیه غذا در دهان و افزایش بار معده و روده می شود.

جویدن خیلی سریع باعث می شود که شما بیش از حد غذا بخورید و در طولانی مدت در معرض خطر چاقی قرار خواهید گرفت.

به آرامی بجوید و زمان بیشتری را با غذا صرف کنید.

بدون صبحانه

آسیب: آسیب جدی به معده که مانع از سخت ترین کار بدن شما می شود و همچنین به راحتی پیر می شود.

غذا برای صبحانه باید تازه و خوشمزه ، با مقدار کافی و کیفیت خوب ، اندازه کوچک ، انرژی بالا ، زمان پخت سریع و اقتصادی انتخاب کند. منظمی ، توجه به ترکیب غذای خشک و آب غذا برای تسهیل در خوردن ، طعم بهتر ، باید هر دو گوشت و سبزیجات وجود دارد.

اگر وقت صبح خیلی عجله دارد ، می توانید برای رفع گرسنگی خود چند بیسکویت بیاورید ، سعی کنید شکم خود را تا صبح خالی نگذارید.

گیر کرده

اگر گیر کرده باشید ، این می تواند به میزان قابل توجهی میزان کالری مصرفی شما در روز را کاهش دهد.

قابل توجه است که بسیاری از افراد عادت دارند ساعتهای متوالی برای کار در یک مکان بنشینند. این می تواند بر سرعت متابولیسم و ​​سلامت کلی تأثیر منفی بگذارد.

ورزش یا ورزش می تواند به میزان قابل توجهی بر میزان کالری سوزانده شده ، حتی فعالیت های اساسی بدنی مانند صاف کردن و بالا رفتن از پله ها تأثیر بگذارد.

خرچنگ



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *