[ad_1]

از منطقه قرنطینه Thuan Thanh: هر روز بسیار متفاوت به نظر می رسد - عکس 1.

“همه کلاسهای من کجاست؟” در بخشی از “پل” Linh Nhi به او اطلاع داد که وضعیت فعلی آنجا چیست؟ خانم Nguyen Thi Hue با پرسیدن دانش آموزان F1 کلاس شیمی 11A7 را “شروع” کرد.

از منطقه قرنطینه Thuan Thanh: هر روز متفاوت به نظر می رسد - عکس 2.

خانم هیو گهواره را زیر و رو کرد تا میز کار درست کند

او که از گروه F1 بود ، در انزوای متمرکز به مهد کودک Tri Qua اعزام شد. به محض اینکه ثبات پیدا کرد ، خانم هیو بلافاصله برای اولین درس آنلاین آماده شد.

“این برنامه از قبل تهیه شده و برای هر کلاس 11 و 12 ارسال شده است ، به طوری که همه دانش آموزان فعالانه شرکت می کنند. من همچنین یک گروه با 5 دانش آموز F1 زیر سرم ایجاد کردم تا در دوره قرنطینه آنها را تبادل ، اشتراک و تشویق کنم.

به گفته خانم هیو ، آموزش آنلاین در منطقه قرنطینه به دلیل آماده سازی قبلی کار دشواری نیست.

از منطقه قرنطینه Thuan Thanh: هر روز متفاوت به نظر می رسد - عکس 3.

برخی از دانشجویان در منطقه انزوا متمرکز هستند

نگران این بود که شبکه کند نشود ، بنابراین قبل از رفتن او ، معلم متولد 1986 ، 4G را روی تلفن خود نصب کرد. در منطقه انزوا جایی برای کار وجود نداشت ، بنابراین خانم هیو راهی را پیدا کرد تا … گلدان را زیر و رو کند و یک میز درست کند.

به نظر می رسد دانش آموزان کلاس یازدهم هم سختی سختی را برای او و هم دانش آموزانش احساس می کنند ، بنابراین آنها در این سخنرانی مشارکت فعال دارند. از منطقه انزوا ، برخی از دانش آموزان نیز به طور فعال صحبت می کردند و درس می ساختند.

خانم هیو دانش آموزان خود را تشویق می کند: “بسیار خوب است که بدانید چگونه می توانید با چنین شرایطی سازگار شوید.”

اگرچه برخی مشکلات وجود دارد ، خانم هیو معتقد است که این به یاد ماندنی ترین درس های زندگی او خواهد بود.

از منطقه قرنطینه Thuan Thanh: هر روز متفاوت به نظر می رسد - عکس 4.

معلم Nguyen Ti Huong از طریق زوم مشکلات دانشجویان را حل می کند

هنگامی که فقط وقت داشت تلفن و لپ تاپ خود را بیاورد ، به قرنطینه رفت ، معلم نگوین تی هوونگ منتظر نتیجه آزمون شد و سوالات را برای دو روز اول آماده کرد.

“پس از آماده سازی ، کالاهای چاپی را ارسال کردم و از خانواده ام خواستم که آنها را برای کمک به انزوا بفرستند. به محض داشتن مدارک ، از طریق زوم با هم مشکل را برطرف می کنند. دانش آموزان به نوبت توضیح می دهند ، او کسی است که جواب را نهایی می کند.

خانم هونگ به عنوان یک معلم فیزیک کلاس دوازدهم گفت که این زمان دانش آموزان با نزدیک شدن به زمان آزمون مهمترین زمان است.

“من می دانم که دانش آموزان با شنیدن اینکه معلمانشان مجبور به انزوا می شوند بسیار ناامید می شوند. آنها همچنین در شرف فارغ التحصیلی هستند ، بنابراین در این مرحله واقعاً به یک معلم نیاز دارند. بنابراین ، هم شما و هم دانش آموزان باید از هر دقیقه استفاده کنید بدون اینکه به خودتان وقت زیادی برای استراحت بدهید. “

از منطقه قرنطینه Thuan Thanh: هر روز بسیار متفاوت به نظر می رسد - عکس 5.

بیچ خان ، یک معلم انگلیسی در دبیرستان 1 T Tuan Than ، در کودکستان Ho Town منزوی است. خان که مصمم به آموزش آنلاین بود ، کتابها ، اسناد ، رایانه و تلفن های آماده برای 4G را به منطقه منزوی آورد.

در منطقه انزوا ، معلم جوان ساعت 6 بلند شد. بعد از بهداشت شخصی ، صبحانه به آماده سازی درسهایی برای آمادگی برای آموزش آنلاین بعد از ظهر ادامه خواهد داد. برخلاف کلاسهای زنده ، خانم هونگ ساده لباس می پوشد ، و گاهی دانش آموزان را هیجان زده می کند زیرا “او هر روز بسیار متفاوت به نظر می رسد.”

خانم هونگ برای تکمیل درمان یک مشکل به مدت 1.5 ساعت ، حتی 2 ساعت ، فعالانه به همکاران خود از همان مدرسه پیشنهاد کرد در صورت تکمیل موضوع “تقاضای درس” کنند.

“البته ، من باید کلاس را از قبل مطلع کنم تا دانش آموزان بتوانند آماده شوند. اگرچه کلاس بیش از حد معمول طول کشید ، اما همه دانش آموزان در مرور بسیار پشتیبانی و فعال بودند. “

بعضی اوقات خانم هونگ از ترس اینکه دانشجویانش از حل مداوم مشکلات خسته شوند ، با صحبت کردن و گفتن فعالیتها یا غذا خوردن در منطقه منزوی ، “وقفه” ایجاد می کند.

“با تشکر از آن ، دختران و دانش آموزان بسیار نزدیکتر هستند ، حتی اگر نمی توانند شخصاً ملاقات کنند.”

از منطقه قرنطینه Thuan Thanh: هر روز متفاوت به نظر می رسد - عکس 6.
از منطقه قرنطینه Thuan Thanh: هر روز بسیار متفاوت به نظر می رسد - عکس 7.

آقای نگوین هوو پسر ، معلم ریاضی ، به دانش آموزان کمک می کند تا برای امتحان ترم دوم آماده شوند. در یک برهه ، آقای پسر حداکثر 3 شیفت در روز آموزش می داد

او بارها در سفرهای کاری خارج از خانه بوده است ، اما این برای خانم هونگ شاید ویژه ترین سفر “کاری” باشد.

“قبل از رفتن من با یک ایدئولوژی درمورد همسر و فرزندانم سر و کار داشتم. دو دوست من نیز بسیار آگاه هستند ، مادر آنها در خانه است یا نه ، آنها هنوز هم پیشرفت خود را در مدرسه دو بار در روز گزارش می کنند.

در منطقه منزوی ، من از همکاران و رهبران نیز تشویق شدم. همچنین باعث می شود احساس امنیت و آرامش بیشتری داشته باشم. “

برای شرکت در یک آزمون آنلاین نرم افزار بسازید

با ورود به انزوا در یک منطقه بدون wifi ، شبکه 4G نیز بسیار ناپایدار است ، هیچ راهی دیگر وجود ندارد ، خانم T. – معلم ریاضیات مجبور بود که مشق شب را برای دانش آموزان به طور مستقیم در گروه های فیس بوک تنظیم و اصلاح کند.

“در حقیقت ، دانش آموزان کلاس 12th کل برنامه را به پایان رسانده اند ، بنابراین آنها فقط روی تمرین تمرکز می کنند.”

خانم T. به عنوان یک معلم جوان با بهره مندی از فناوری ، از دانش آموز سابق خواست تا نرم افزار شرکت در یک آزمون آنلاین را بسازد و بسازد.

از طریق این نرم افزار ، صدها دانشجو به طور همزمان دسترسی دارند. نتایج آزمون نیز به محض اتمام کار توسط دانش آموزان به طور خودکار ارزیابی می شود. این نرم افزار حتی می تواند شناسه ماشین را نیز به روز کند تا کنترل آن برای معلمان آسان باشد.

برای دانش آموزان F1 که قرنطینه شده اند و قادر به شرکت در آزمون نیستند ، او مدارک را می فرستد ، پس از آن دانش آموزان از کسی می خواهند که چاپ کند و آن را درست در منطقه انزوا انجام دهد. پس از اتمام کار ، دانشجویان آن را برای ارزیابی مستقیم برای وی ارسال می کنند.

از منطقه قرنطینه Thuan Thanh: هر روز متفاوت به نظر می رسد - عکس 8.
از منطقه قرنطینه Thuan Thanh: هر روز متفاوت به نظر می رسد - عکس 9.

به طور مرتب با والدین خود تماس بگیرید

“در واقع ، در این مرحله ، ابتکار عمل دانشجویی هنوز هم مهمترین چیز است. معلم تنها کسی است که کودکان را دچار مشکل می کند حمایت ، راهنمایی و پاسخ می دهد. “

آقای Le Nho San ، معاون مدیر دبیرستان № 1 Thuan Thanh ، گفت که از 37 معلم مدرسه F1 که باید منزوی شوند ، بسیاری از آنها معلمان کلاس 12 بودند.

“اما معلمان بسیار خوش مشرب هستند. تقریباً 100٪ معلمان به صورت آنلاین آموخته اند که برای تکمیل برنامه درسی تا 22 مه عجله دارند.

آقای سان گفت این “رویداد” همچنین “چالشی” است که به معلمان کمک می کند تا نزدیکتر شوند.

“در گروه عمومی زالو ، معلمان ، آموزش ، تغذیه و زندگی در منطقه ایزوله را به اشتراک می گذارند و به طور منظم به روز می کنند. آقای سان گفت: “از طریق تشویق و تشویق از سوی یکدیگر ، معلمان در ارتباط و انگیزه بیشتری برای غلبه بر این بیماری شیوع می یابند.”

مطابق با ویتنام



[ad_2]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *