پاها را روی دیوار قرار دهید و به مدت 3 دقیقه نفس عمیق بکشید ، یک خواب خوب شما را پیدا می کند

بی خوابی پیامدهای قابل توجهی در سلامتی ایجاد می کند. صبح روز بعد که بیدار می شوید ، قطعاً نمی توانید احساس خستگی و خستگی کنید. احساس فرسودگی کافی نیست ، به نظر کاریزماتیک می آید و حالت چهره قطعاً چندین برابر بدتر شده است. به خصوص در زمستان سرد ، بدون خواب خوب ، بدن شما بیشتر در معرض خطر کاهش مقاومت قرار می گیرد ، بیشتر در معرض بیماری های شایع زمستانی است.

در این زمان شما باید راه حل هایی داشته باشید که به شما کمک کند خوب بخوابید ، تا صبح راحت بخوابید ، دیگر نگران نباشید و پرتاب کنید. موقعیت وارونه به دیوار می تواند مفید باشد.

این کار را در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید 3 دقیقه وقت بگذارید: راز یک زندگی سالم ، در شکل عالی قرار بگیرید ، خانم ها باید امتحان کنند - عکس 1.

موقعیت وارونه به دیوار می تواند مفید باشد.

بسیاری از افراد می گویند زیرپایی روی دیوار بسیار ساده است ، اما می تواند به بهبود قابل توجهی در خواب کمک کند. همه شما باید انجام دهید ساده است:

– رو به پایین به دیوار دراز بکشید ، پاهای خود را مانند یک درخت موز ، اندام تحتانی ، از پشت تا پاشنه بلند به سمت بالا بلند کنید و به دیوار تکیه دهید.

– افرادی که بدن صلب دارند و نمی توانند پاهای خود را صاف کنند می توانند از بالش برای حمایت از صندلی یا قرار دادن صندلی کمی از دیوار استفاده کنند.

– افراد نرم باید پاهای خود را به دیوار فشار دهند تا خوب شود. می توانید بچرخید تا زمانی که در بدن احساس راحتی کنید. سعی کنید پاها را صاف نگه دارید.

این کار را در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید 3 دقیقه وقت بگذارید: راز یک زندگی سالم برای حفظ فرم کامل ، زنان باید آن را امتحان کنند - عکس 2.

– وقتی پاها را روی دیوار قرار دهید ، احساس خواهید کرد که پا و شکم نیروی زیادی به ناحیه لگن وارد می کنند.

آرام و با چشمان بسته دراز بکشید و تمام توجه و ذهن خود را بر روی تنفس آرام متمرکز کنید. دم و بازدم را به طور مرتب انجام دهید ، نفس های عمیق بکشید و تا حد ممکن آرام نفس خود را بیرون دهید و برای مدت طولانی دم کنید.

توجه داشته باشید: هنگام استنشاق شکم متشنج ، در شکم صاف نفس خود را بیرون دهید تا از تنفس عمیق اطمینان حاصل کنید.

سپس ، پاهای خود را پایین بیاورید ، وضعیت خواب مناسب را پیدا کنید ، یک خواب خوب به سرعت به شما می رسد.

طبق طب سنتی هند ، جای پا روی دیوار ، همراه با تنفس عمیق ، تمرکز ذهن و آرامش ذهن ، به شما کمک می کند تا به سرعت بخوابید. برای کسانی که اغلب از بی خوابی رنج می برند ، نمی خواهند وقت خود را برای تهیه یک نوشیدنی تلف کنند یا از خوردن غذایی که باعث بهبود خواب قبل از خواب می شود می ترسند ، می توانید برای بهبود وضعیت خود اقدام کنید.

این کار را در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید 3 دقیقه وقت بگذارید: راز یک زندگی سالم ، در شکل عالی قرار بگیرید ، خانم ها باید امتحان کنند - عکس 3.

پاهای خود را بر روی دیوار قرار دهید – این مزیت بیش از خواب خوب است

پایه های دیوار تا دیوار نام انگلیسی به نام دیوارهای بالا است که از ژست آسانا در یوگای هند تراشیده شده است. اگرچه عملکرد ساده ای دارد ، اما هیچ تلاشی ندارد ، اما تاثیری که می دهد بسیار زیاد است. نه تنها خواب راحت شبانه را فراهم می کند ، قرار دادن پاها روی دیوار بسیاری از مزایای سلامتی را به ویژه برای خانم ها به همراه دارد.

طبق گفته کارشناسی ارشد Hoang Khanh Toan (رئیس طب شرقی ، بیمارستان مرکزی نظامی 108) ، در طب شرقی عمل قرار دادن پاها روی دیوار نه تنها به شما کمک می کند خوب بخوابید ، بلکه باعث آرامش سیستم عصبی می شود ، به آرامش بدن کمک می کند ، بنابراین احساس خستگی ، استرس و کمک به هضم غذا از بین می رود.

برای خانم هایی که پاهای متورم ، ران های بزرگ دارند ، به خصوص خانم هایی که در دوران بارداری به صورت وارونه دراز کشیده اند ، به کاهش تورم در پاها کمک می کند. حتی اگر در دنیای مطب به طور کلی مجبور باشید زیاد بنشینید ، زیرپایی روی دیوار کار می کند و هنگامی که به تسهیل گردش خون کمک می کند ، به سرعت احساس سلامت و سفتی پاها را بازیابی می کنید. تکیه گاه روی دیوار حتی برای کسانی که در طول روز زیاد راه می روند ، به آرامش ، آرامش و کاهش خستگی پا کمک می کند.

این کار را در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید 3 دقیقه وقت بگذارید: راز یک زندگی سالم و شکل عالی ، خانم ها باید آن را امتحان کنند - عکس 4.

هنگامی که شما پشتیبانی از پا را روی دیوار انجام می دهید ، همراه با رسیدن به پاهای کمی بالاتر ، ایجاد شیب مخالف برای شکم ، مزایای آن حتی بیشتر است.

متخصصان پیشنهاد می کنند هنگامی که شما حمایت از پا را روی دیوار انجام می دهید ، همراه با بلند کردن پاها کمی بالاتر ، ایجاد یک شیب عقب برای شکم ، مزایای آن حتی بیشتر است. در این زمان گردش خون تشویق می شود ، مایعات به راحتی گردش می کنند و هضم بسیار خوبی دارند. احساس راحتی به سرعت ذهن و بدن شما را فرا می گیرد. ناگفته نماند ، تکیه گاه ثابت پا بر روی دیوار همچنین به محکم نگه داشتن پاها کمک می کند ، شکل با پاهای نازک جذاب تر می شود

در یوگای سنتی ، همچنین شناخته شده ، زیرپایی روی دیوار مخصوصاً برای افرادی که دارای مزاج هستند ، به راحتی عصبانی هستند ، کنترل احساسات دشوار است. فقط چند دقیقه در روز قرار دادن پاها روی دیوار به ذهن شما کمک می کند تا آرام و آرام شود.

شاید به دلیل همین کاربردهای عالی ، اخیراً بسیاری از کشورهای آسیا مانند ژاپن ، کره ، چین … نیز به عنوان یک پایه پایه عمومی شکوفا شده اند. نیازی به تلاش نیست ، فقط بایستید و نفس بکشید ، از نظر جسمی و روحی از بدن مراقبت کنید ، نه فقط خوب بخوابید.

آیا حاضرید روزانه 3 دقیقه پایتان را روی دیوار بگذارید تا از این مزایای عالی برخوردار شوید؟

مطابق با ریتم زندگی ویتنامی



دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *