[ad_1]

دوره از 21:00 تا صبح بسیار مهم است ، زیرا این زمانی است که تمام نگرانی های مربوط به کار و خانواده به پایان رسیده است. بدن وارد حالت استراحت می شود ، از نظر روحی و جسمی بهبود می یابد.

علاوه بر این ، بعد از ساعت 21:00 سیستم ایمنی بدن و اندامهایی که سموم را از بین می برند شروع به تقویت می کنند ، معده هنوز وظیفه هضم شام را انجام می دهد … بنابراین ، اگر کار می کنیم ، غذا می خوریم و می خوریم. نامناسب بودن در این زمان می تواند کیفیت خواب را تحت تأثیر قرار داده و به بسیاری از اعضای بدن آسیب برساند.

بعد از ساعت 9 شب زنان نیز باید از این نوع آب ها خودداری کنند زیرا می تواند به بسیاری از اعضای بدن آسیب برساند - عکس 1.

در اینجا انواع آب مفید صبح وجود دارد ، اما اگر بعد از ساعت 21:00 استفاده شود ، می تواند مضر باشد.

بعد از ساعت 21:00 نباید نوع آب را نوشید

1. آب زنجبیل

به گفته دکتر یه جیانمینگ (بیمارستان مردمی Jinhua): بسیاری از مردم عادت دارند که یک فنجان چای زنجبیل درست قبل از خواب بنوشند تا بهتر بخوابند ، اما واقعیت این است که این تنها بی خوابی را بدتر می کند. در شب یانگ چی در بدن جمع می شود ، یین چی در بدن بیشتر است ، طبیعت گرم زنجبیل باعث ایجاد آسیب می شود ، باعث درد شکم ، دشواری خواب ، گرم شدن در بدن می شود.

برای کمک به خواب بهتر است صبح یا بعد از ظهر آب زنجبیل بنوشید.

بعد از ساعت 9 شب ، زنان نیز باید از این نوع آب ها خودداری کنند ، زیرا این امر می تواند به بسیاری از اعضای بدن آسیب برساند - عکس 2.

2 قهوه

کافئین موجود در قهوه در طول روز هوشیاری شما را بیشتر می کند. اما عادت به نوشیدن قهوه بعد از ساعت 21:00 بر روی خواب شما تأثیر منفی می گذارد و باعث می شود که شما تمام شب را جمع کنید و صبح روز بعد بسیار خسته شوید. برای اینکه سلامتی تحت تأثیر قرار نگیرد ، همه باید 6 ساعت قبل از خواب قهوه بنوشند.

بعد از ساعت 9 شب ، زنان نیز باید از این نوع آب ها خودداری کنند زیرا می تواند به بسیاری از اعضای بدن آسیب برساند - عکس 3.

3. نوشیدنی های انرژی زا

مقاله ای که در مورد Sleepeducation منتشر شده و توسط دکتر لارنس اپشتاین بررسی شده است ، می گوید نوشیدن نوشیدنی های انرژی زا بعد از ساعت 21 یک اشتباه است زیرا محتوای کافئین این نوشیدنی ها 2-3 برابر بیشتر از نوشابه یا قهوه است ، که می تواند خوابیدن را دشوار کند. ، کل زمان خواب را کاهش می دهد.

4. آب پرتقال

نوشیدن آب پرتقال هنگام آماده شدن برای رفتن به رختخواب خوب نخواهد بود ، زیرا پرتقال مایعات جدید تولید می کند ، دیورتیک ها ، به راحتی باعث شب ادراری می شوند و باعث بی خوابی می شوند. علاوه بر این ، نوشیدن آب پرتقال در شب باعث می شود بدن انرژی بیش از حد داشته و آب انرژی ، چربی شکم جمع کند. اسید موجود در پرتقال همچنین می تواند به مینای دندان آسیب برساند ، زیرا هنگام خواب میزان بزاق ترشح شده به اندازه بیداری نیست ، بنابراین نمی توانیم اسید را در پرتقال کاملا حل کنیم. بهتر است خانواده ها صبح آب آب پرتقال بنوشند.

بعد از ساعت 9 شب ، خانم ها نیز باید از این نوع آب ها خودداری کنند زیرا می تواند به بسیاری از اعضای بدن آسیب برساند - عکس 4.

5. آب نارگیل

به گفته Stylecraze ، اگرچه آب نارگیل یک نوشیدنی طبیعی بسیار سالم است ، اما بعد از ساعت 21:00 نوبت نوشیدن آب نارگیل است ، زیرا در آن زمان بدن شما به استراحت نیاز دارد. در همین حال ، آب نارگیل خاصیت ادرارآوری دارد و همین امر باعث می شود تا بارها از تخت بلند شوید و به توالت بروید. علاوه بر این ، نوشیدن آب نارگیل سرد در هنگام عصر می تواند باعث سرد شدن ، ضعف استخوان ها و خستگی شما شود. بهترین زمان برای نوشیدن آب نارگیل در طول روز با معده خالی است.

خوب نوشیدن آب در غروب چقدر خوب است؟

آب برای بدن بسیار ضروری است ، خواه تشنگی داشته باشید و هم تشنگی نداشته باشید ، باید یک لیوان آب نیز به بدن بدهید ، برای سلامتی بسیار مفید است. با این حال ، بدن شب زیاد کار نمی کند ، بنابراین بهتر است عصر زیاد آب ننوشید.

اگر می خواهید بنوشید ، باید قبل از شام آب بنوشید تا شکم خود را پر کنید و مقدار غذای مصرفی را کاهش دهید. در عین حال می توانید حداقل 30 دقیقه قبل از خواب با مقدار متوسط ​​بنوشید. در این زمان باید فقط آب فیلتر شده مصرف کنید ، نباید از نوشیدنی های شیرین کافئین دار استفاده کنید ، تا بر وزن و خواب تأثیر نگذارد.

مطابق با روشنفکران جوان



[ad_2]

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *